Re: roznice miedzy monitorami dobrymi i slabymi

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Thu 31 Oct 2002 - 09:50:21 MET

Użytkownik "MM"...
> Dokładnie gościo chyba ma dosyć blade pojęcie o technologii Trnitron

Blade ? On nie ma zielonego pojęcia....;)

> słynne"druciki"
> widoczne na ekranie wynikają z samej technologii produkcji kineskopu
> były "od zawsze" ,

Maskownica szczelinowa w celu utrzymania sztywności wymaga
wzmocnienia, stąd poprzeczne druciki. Ich ilość zależy od rozmiaru
maskownicy, dla 14" Trinitronów wystarczał nawet jeden drucik...

> zreszta nie jest to taki straszny mankament
> w porównaniu z zaletami mam w pracy takiego soniaka coś 21 cali
trochę
> starawy (chyba z 5 lat pracuje non stop) i obraz miodzio owszem na
> jasnym tle są widoczne dwa delikatne druciki, ale mnie to nie
przeszkadza.

Mi też nie. W robocie używam MAGa, na trinitronie. Obraz b. fajny...

pozdro...

Rafał Bartoszak sprocket_at_sys.pl