Re: roznice miedzy monitorami dobrymi i slabymi

Autor: MM (bioinfo_at_biotop.umcs.lublin.pl)
Data: Thu 31 Oct 2002 - 09:43:48 MET

sprocket wrote:

>Nie, no ROTFL...
>sklejanie luminoforu... ?? O czym ty chrzanisz...?
>Może kropelką ?
>Poczytaj trochę nt. Trinitronów...

Dokładnie gościo chyba ma dosyć blade pojęcie o technologii Trnitron te
słynne"druciki"
widoczne na ekranie wynikają z samej technologii produkcji kineskopu i
były "od zawsze" , zreszta nie jest to taki straszny mankament
w porównaniu z zaletami mam w pracy takiego soniaka coś 21 cali trochę
starawy (chyba z 5 lat pracuje non stop) i obraz miodzio owszem na
jasnym tle są widoczne dwa delikatne druciki, ale mnie to nie przeszkadza.
MACIEK