Re: roznice miedzy monitorami dobrymi i slabymi

Autor: Rodzina Adamsów (robert_r_at_hector.com.pl)
Data: Thu 31 Oct 2002 - 09:51:13 MET

"sprocket" <sprocket_at_sys.pl> wrote in message
> Użytkownik "Rodzina Adamsów"...
> [...]
> obnizyc koszty
> Przy
> trudno mi
>
> Nie, no ROTFL...
> sklejanie luminoforu... ?? O czym ty chrzanisz...?
> Może kropelką ?
> Poczytaj trochę nt. Trinitronów...

> Rafał Bartoszak sprocket_at_sys.pl

Wydaje mi się że dyskusja nie ma sensu bo przemawia przez Ciebie
zdenerwowanie :(
Byłeś kiedyś w hucie szkła gdzie pracują wirniki masy szklanej albo bęben
obrotowy
zgrzewający kineskop z wyrzutnią elektronową? Widziałeś jak są nakładane
siatki na
kineskopy albo wytwarzana poróżnia wewnątrz kineskopu po obcięciu kołnierza
wyrzutni?
Masz pojęcie jakie są rzeczywiste koszty wykonania szklanych stępli
podtrzymujących
siatki elektrod?

Nie spierajmy się bo szkoda na to czasu.
Pozdrawiam :)
R.
p.s. Nie złość się, do rasizmu baaaardzo mi daleko :).