Re: Którą nagrywarkę wybrać?

Autor: jak chcesz napisac usun to z adresu (_at_skrzynka.pl)
Data: Wed 30 Oct 2002 - 17:38:16 MET

The Mystery Man wrote:

> Hi, ja bym wybral Teac Cdw540E, mam takie cos, tak samo 2 moi znajomi.
> Sprzet sprawuje sie swietnie w przeciwienstwie do Lite-Ona, ktorego kolega
> oddal do naprawy na drugi dzien ;-)
>
> Masz tu drobne porownanie niektorych cech
>
> TEAC:
> Czas dostępu72 ms
> Bufor 8 MB
> Max. prędkość odczytu ścieżek audio:x40
> MTBF100000 godz.
>
> Lite-On: LTR 40125S/Lite-On: LTR 49125S
> Czas dostępu 80 ms
> Bufor 2 MB
> MTBF 70000 godz.

Tym MTBF to sie nie podniecaj :))) jesli jest cos w tym prawdy to sa
niezniszczalne :)) ale prawda jest taka ze prawdy jest niewiele - dyski twarde
maja coraz wiecej MTBF i coraz mniej gwarancji..
Obie firmy daja po dwa lata ....

> Dodatkowo TEAC ma technologie Mountrainer :http://www.mt-rainier.org/

Liteon tez ma - a do tego szybciej dziala .....

> Na mojej cdw540E plytke 700mb robie w 2:38-50 sek
>
> Mam nadzieje, ze dokonasz dobrego wyboru i bedziesz sie cieszyl znakomitym
> sprzetem.
> Pozdrawiam
> -Piotr "Archie" P.

Obie sa dobre a nagrywarka to nie kalesony - na przyszla zime kupisz sobie
DVD-RW za 300 zl ;)