Re: roznice miedzy monitorami dobrymi i slabymi

Autor: Paweł Paroń (pawelp_at_freeland.lublin.pl)
Data: Wed 30 Oct 2002 - 15:43:36 MET

In article <apoou5$ssj$1_at_news2.tpi.pl>, Rodzina Adamsów wrote:

> No i jest jeszcze jedna rzecz warta uwagi - czym tak na prawde jest LG ?
> LG to tylko GoldStar - firma która upadła z powodu katastrofalnie niskiej
> jakości oferowanych produktów - po przefarbowaniu jest niewiele lepiej.

No, nie jestem przekonany, że jakość produktów i powodzenie firmy to są
rzeczy bezpośrednio powiązane.

> monitor starczy Ci na baaaardzo długo. Sam mam od 3 lat Philips Brilliance
> 107, jest rewelacyjny

Jeśli to jest to samo, co 107S, albo to bardzo podobny model, to się nie
zgodzę. Powiem nawet, że to straszna kicha, mam na biurku właśnie takiego
Philipsa 107S. Ma jakiś tandetny kineskop, luminofor wygląda, jakby był
brudny, a plamka to chyba 0,3mm, z daleka widzę kolorowe kropki na białych
powierzchniach. Do tego cały czas oglądam w nim swoje odbicie, wcale mi się
to nie podoba.

Paweł