Re: roznice miedzy monitorami dobrymi i slabymi

Autor: Rodzina Adamsów (robert_r_at_hector.com.pl)
Data: Wed 30 Oct 2002 - 15:52:24 MET

"Paweł Paroń" <pawelp_at_freeland.lublin.pl> wrote in message

> No, nie jestem przekonany, że jakość produktów i powodzenie firmy to są
> rzeczy bezpośrednio powiązane.

Brilliance

> Jeśli to jest to samo, co 107S, albo to bardzo podobny model, to się nie
> zgodzę. Powiem nawet, że to straszna kicha, mam na biurku właśnie takiego
> Philipsa 107S. Ma jakiś tandetny kineskop, luminofor wygląda, jakby był
> brudny, a plamka to chyba 0,3mm, z daleka widzę kolorowe kropki na białych
> powierzchniach. Do tego cały czas oglądam w nim swoje odbicie, wcale mi
się
> to nie podoba.
>
> Paweł

Philips dwa lata temu wykonał zły ruch i żeby obnizyć koszty produkcji
Billanc'ów zaczął montować w nich tańsze kineskopy (to są własnie 107S ,
107C , itp..)
Nazwa pozostała ale kineskop jest
:(
POnad to produkcja 17" i 19" została przeniesiona z Austrii na Taiwan (chyba).
Zemściło sie to bardzo na jakości monitorów. Prawdopodobnie wymienioioe zostały też
trójkąty wyrzutni :( Cóż współczuję tylko.