Re: Nowy i PYTANIE o Laptopy

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Wed 30 Oct 2002 - 14:17:31 MET

Użytkownik "RusH"...
[...]
> Tosziba , California to faktycznie padaki, moze HP ale w rekach nie
mialem

Kuźwa, RusH, faktycznie robisz się jak hiszpańska inkwizycja...;)
Ile Toshib pochowałeś ?. Ja ani jednej, ale kupuję je "dopiero" od
trzech lat. Wcześniej nie kupowałem, bo opinię miały "średnią" ;)
Naprawdę się poprawiły, zdaje się, że ostani "masowy" problem z
nawalaniem chłodzenia też mają za sobą... Stawianie Toshib na jednej
półce z CA, to nawet na hiszpańską inkwizycję, przesada..

pozdro...

Rafał Bartoszak sprocket_at_sys.pl