Re: Nowy i PYTANIE o Laptopy

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net)
Data: Wed 30 Oct 2002 - 16:26:01 MET

"sprocket" <sprocket_at_sys.pl> wrote in news:apom4f$758$1_at_news.tpi.pl:

> Użytkownik "RusH"...
> [...]
> mialem
>>
> Kuźwa, RusH, faktycznie robisz się jak hiszpańska inkwizycja...;)
> Ile Toshib pochowałeś ?. Ja ani jednej, ale kupuję je "dopiero" od
> trzech lat. Wcześniej nie kupowałem, bo opinię miały "średnią" ;)
> Naprawdę się poprawiły, zdaje się, że ostani "masowy" problem z
> nawalaniem chłodzenia też mają za sobą... Stawianie Toshib na jednej
> półce z CA, to nawet na hiszpańską inkwizycję, przesada..

napisalem TOSZIBA ' , <-= PERIOD , przecinek , odgradza slowa ... :D ' CA
to padaki ' , <-= PERIOD , przecinek , odgradza slowa ... :D ' moze HP ale
w rekach nie mialem (tutja nawet nie dalem przecinka zeby logiczna spujnosc
zachowac :/)

:P
tosziby sa super , ale IBM imo najfajniejsze i niezniszczalne

Pozdrawiam.

--
RusH   // BigTowerATX CaseMod [692-95-30-05 tylko SMS]
 http://kiti.pulse.pdi.net/qv30/masta.jpg :P