Nowy i PYTANIE o Laptopy

Autor: Siemczak (m_siemek_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 30 Oct 2002 - 12:37:55 MET

Witam....

Jestem nowy na waszej liscie wiec potraktyjcie mnie lagodnie... ;))
czesciej mnie widac na pl.rec.motocykle, ale mam pytanie o laptopy wiec zajrzalem do was...

Jestem lamerem...kompa uzywam do spamowania na liscie, przeglodani naszej bazy danych i do zabawy w
"Power Poncie" ;)))

Szef kazal mi kupic laptopa ...ale tak do 4 no moze 4,5 tys netto ...NiE ma dobrych laptopow w tej
cenie ;((
 ...ale znalazlem i wytypowalem 3 firmy ktore by sie zalapaly...HP z XE4100, Toshiba 1400-103 oraz
Adax C1200 i pare modeli California Axess (ale juz mamy 2 takie i sa to "padaki")
I w koncu moje pytanie: Ktora firma jet na prawde dobra??? nie patrzcie na model a na firme... a
moze ktos z was mi sprzeda na rachunek cos do 4,5 tysiaca (tylko nowe).

Dziekuje za odpowiedzi
Pozdrawiam

Siemczak
Komutrowy lamer i...
"Jedno Serce, jeden Cylinder....Yamaha SR 500"
Jawa TereSka 350