Re: Nowy i PYTANIE o Laptopy

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Wed 30 Oct 2002 - 13:56:16 MET

Użytkownik "Siemczak"...
[...]
> ...ale znalazlem i wytypowalem 3 firmy ktore by sie zalapaly...HP z
XE4100, Toshiba 1400-103 oraz
> Adax C1200 i pare modeli California Axess (ale juz mamy 2 takie i sa
to "padaki")
> I w koncu moje pytanie: Ktora firma jet na prawde dobra??? nie
patrzcie na model a na firme... a
> moze ktos z was mi sprzeda na rachunek cos do 4,5 tysiaca (tylko
nowe).

Mogę polecić te Toshiby, albo w podobnej cenie Toshiby 1800...Ostatnio
kupiłem 6 sztuk, znajomy z serwisu zapenia że są "niepadliwe" ;) W
ogóle miałem osobiście/pod kontrolą kilkanaście Toshib, problem był z
jedną (CD-ROM, ze 3 lata temu)

Tego HP-ka nie znam, ale mam b. dobre doświadczenia z klaptopami tej
firmy. 0 (słownie: _zero_) problemów :)
W sugerowanych widełkach cenowych może się jeszcze zmieścić coś
Fujtisu-Siemens, też raczej nie miałem problemów.
Nowy IBM nieosiągalny za taką cenę ;(

O "firmie" CA (tfu !) zapomnij. I to już!!! ;) Chyba, że zamierzasz
umocnić się na pozycji lamera ;)

pozdro...

Rafał Bartoszak sprocket_at_sys.pl