Re: Nowy i PYTANIE o Laptopy

Autor: Kaśka P. (kamar_at_acn.waw.pl)
Data: Wed 30 Oct 2002 - 18:20:46 MET

Prowadze serwis i sprzedaz . Polecam ACTINE jak narazie sprzedalismy
kilkanascie i zaden nie wrocil. maja 2 lata gwarancji a w porownaniu do
innymi sa dobre, Polecam swoje uslugi. kamar_at_acn.waw.pl
wystawiamy faktury.Nie sluchaj tylko uzytkownikow bo ile modeli tyle opinii
. W serwisie mielismy juz chyba kazdej firmy. Jestesmy na
Ursynowie.Pozdrawiam
Użytkownik "Siemczak" <m_siemek_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam....
>
> Jestem nowy na waszej liscie wiec potraktyjcie mnie lagodnie... ;))
> czesciej mnie widac na pl.rec.motocykle, ale mam pytanie o laptopy wiec
zajrzalem do was...

> Jestem lamerem...kompa uzywam do spamowania na liscie, przeglodani naszej
bazy danych i do zabawy w
> "Power Poncie" ;)))
>
> Szef kazal mi kupic laptopa ...ale tak do 4 no moze 4,5 tys netto ...NiE
ma dobrych laptopow w tej
> cenie ;((
> ...ale znalazlem i wytypowalem 3 firmy ktore by sie zalapaly...HP z
XE4100, Toshiba 1400-103 oraz