Re: [OT] BSA, dzialalnosc gospodarcza...

Autor: Slawek Sidor (slawek_at_graficomp.com.pl)
Data: Wed 30 Oct 2002 - 11:17:15 MET

> BSA nie wybiera firm tylko robi to policja po przyjeciu wiarygodnego
> zawiadomienia o przestepstwie, ew. policja w trakcie dzialan
> operacyjnych.

Bzdura.
Zadzwon na ich infolinie i pogadaj jak juz nie masz z kad wiedzy brac.

> Na nakazie przeszukania napisany jest "cel" jego wydania - np:

BSA i Policja nie maja zadnego nakazu.
Korzystaja z tego, ze firma musi sie udostepnic do kontroli.

Ty wyraznie mylisz policje scigajaca producentow oprogramowania lewego
od BSA scigajacej lewych uzytkownikow.

> kontroluje WSZYSTKO co znajduje sie np: w mieszkaniu; jesli w szafce

No BSA w mieszkaniu, chyba sie zapedziles.

> masz laptopa pozyczonego od znajomego i nie masz licencji na programy na
> nim znajdujace sie, znajomy bedzie musial pofatygowac sie z papierami na
> komende ew. pozegnac sie z laptopem.

Nigdy nie mozesz stracic laptopa na ktorym uzywasz pirackiego softu.
Musisz tylko podpisac protokol, sprzet wraca do ciebie.

> nie musisz, mozesz powiedziec ze zapomniales gdzie stoi bo wczoraj byla
> taka impreza, ze jeszcze jestes w stanie wskazujacym ;)Niech sobie go
> sami poszujkaja

Nie wiem czy chcesz zrobic z siebie idiote czy tylko rozbawic
grupe. W ten sposob to moglbys wszystko na firme kupowac i sobie
odliczac bo masz slaba pamiec. Jakos US ma w d... problemy z twoja
pamiecia.
Powiem szczerze: po tym fragmencie wypowiedzi widac, ze nie wiesz o czym
piszesz, na szczescie ci co prowadza swoje firmy maja wieksze pojecie.

> Rejestr jest niewiarygodny, bo zostaja wpisy po odinstalowanych
> programach. Oni szukaja plików wykonywalnych (a raczej ich kompletów
> potrzebnych do skutecznego uruchomienia programu)

No to co ze zostaja ? To jak nie znajda programu to nie ma problemu.
Istnienie wykonywalnego pliku nie swiadczy o jego uzywaniu.
BSA akurat to nie specjalnie odroznia.

> Nieprawda, to tylo zalezy wylacznie od policji czy sprawa jest

Cos sie tej biednej Policji przyczepil ?
Odrozniaj sciganie chlopcow z gieldy od legalnie dzialajacej
firmy ktora KORZYSTA z lewego softu A NIE GO PRODUKUJE.
To jest zupelnie inny czyn, inny paragraf.

--
Slawomir Sidor (601 ALEKSA)  N 51 58.1385 E020 09.1966