DDR a SDRAM ciag dalszy ....

Autor: mortel_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 30 Oct 2002 - 07:54:56 MET

Przeczytalem w jednej dyskusji o roznicy SDRAM a DDR.
Mam podobny dylemat. Mowicie powaznie ze nie ma wiekszej roznicy w pamieci
SDRAM a DDR ? Wlasnie zamierzam kupic sobie pamiec. Mam plyte ECS i procesor
Durona 1200. Plyta posiada po dwa sloty dla DDR i SDRAM. Caly czas mysle o DDR
bo wydawalo mi sie ze jest powazna roznica w pracy takiej pamieci. Komputera
uzywam do gier i programowania w narzedziach takich jak Delphi i Visul -
Microsoftu. Odpowiedzcie mi czy naprawde nie warto inwestowac w DDR, jezeli za
cene 256 MB bede mial 512 SDRAM. Czy naprawde lepiej mi sie to oplaci ? Bo
naprawde czegos tutaj nie rozumiem.

Pozdrawiam
Boniek