Re: DDR a SDRAM ciag dalszy ....

Autor: Dariusz Lewkowski Dom (darek.lewkowski_at_poczta.fm_nospam)
Data: Wed 30 Oct 2002 - 22:33:47 MET

najwieksza roznica i najbardziej powazna pomiedzy tymi pamieciami jest
...... cena. niestety ddr sa duzo drozsze - moim zdaniem nie na tyle by bez
koniecznosci (wiekszosc nowych nie obsluguje sdram) wchodzic w ddr.
na pewno wiekszy przyrost predkosci zauwazysz posiadajac 2x lub wiecej sdram
niz ddr
pozdrawiam
leo
Użytkownik <mortel_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Przeczytalem w jednej dyskusji o roznicy SDRAM a DDR.
> Mam podobny dylemat. Mowicie powaznie ze nie ma wiekszej roznicy w pamieci
> SDRAM a DDR ? Wlasnie zamierzam kupic sobie pamiec. Mam plyte ECS i
procesor
> Durona 1200. Plyta posiada po dwa sloty dla DDR i SDRAM. Caly czas mysle o
DDR
> bo wydawalo mi sie ze jest powazna roznica w pracy takiej pamieci.
Komputera