Re: Jak uczynić BADY niewidocznymi.

Autor: cyfra (cyfra_at_arkom.pl)
Data: Wed 30 Oct 2002 - 02:00:21 MET

Użytkownik "Andrzej Pinczuk" <andy_at_bsk.wywalto.vectranet.pl> napisał w
wiadomości news:kv5uru07rmvorijdsbt4fqbikqtn99ofi6_at_4ax.com...

> Zaloz w tym miescu mala partycje, a potem ja ukryj, w ten sposob
pozbedziesz
> sie problemu i uszkodzone miejsce przestanie byc widoczne.
problem w tym, ze fdisk zawsze przechodzi za pierwszym razem caly dysk, i
jakos tak dziwnie jest, ze sie wiesza komp na 87% i nic nie da sie zrobic.
To samo na programie diagnostycznym producenta, zawsze jak dojdzie 87% jest
zwis.
Idealne bylaby opcja w jakims progsie, ze okreslam wczesniej, przed
skanowaniem, obszar "niewidoczny" lub okreslic wielkosc partycji. Lepszy
bylby jednak oznaczajacy, wtedy moglbym zrobic jedna partycje, bo za tymi
87% moze tez jest ok.

> Lepiej sciagnij program diagnostyczny ze strony producenta
> i nim zbadaj dysk, byc moze zaczyna sie kwalifikowac do wymiany,
No to ja wiem, to seagate 4GB, na ktorym sobie moglbym ze 2 filmy od kumpla
przeniesc :)

Swojego wole nie ruszac z kompa.

Artur.