Re: Jak uczynić BADY niewidocznymi.

Autor: Andrzej Pinczuk (andy_at_bsk.wywalto.vectranet.pl)
Data: Wed 30 Oct 2002 - 00:23:25 MET

"cyfra" <cyfra_at_arkom.pl> napisał(a):

> Czy zna ktos program, ktorym moglbym zrobic te czesc dysku
>niewidoczna dla fdiska ?

Zaloz w tym miescu mala partycje, a potem ja ukryj, w ten sposob pozbedziesz
sie problemu i uszkodzone miejsce przestanie byc widoczne.

>Probowalem LOW LEVEL format programem
>disgnostycznym producenta dysku, ale on tez mi sie wyklada na 87%.

Lepiej sciagnij program diagnostyczny ze strony producenta
i nim zbadaj dysk, byc moze zaczyna sie kwalifikowac do wymiany,
a juz na pewno nie jest wiarygodny i waznych danych bym na nim
nie trzymal.

Andy