Re: Wyciszanie komputera

Autor: Lucass (_usun_to_lucass.home_at_pf.pl)
Data: Tue 29 Oct 2002 - 23:27:07 MET

benek wyskrobał (a) w news:apmmof$fkd$1_at_foka.acn.pl:
> po 1 - archiwum grupy (np na Googlach) bo bylo o tym z milion razy
Oczywiście przeczytam, jak tylko znajdę trochę czasu.
> po 3 - co konkretnie za odglos wydaje z siebie ten wentylator od Titana
> - bo zdazaja sie "walniete" wentylatorki ktore od nowosci terkocza ?
On po prostu za głośno szumi. Nie wydaje terkotu a porady, których mi
udzieliłeś dotyczą chyba głównie tego. Nic go nie zasłania.
> po 6 - czy miedzy procka a radiator dales jakas paste (nawet zwykla
> silikonowa typ H, choc w komplecie z Titanem powinna byc jakas
> "srebrna") ?
Szczerze mówiąc to przy kupnie procesora poprosiłem sprzedawcę, żeby mi
założył radiator z wiatrakiem (bałem się ukruszyć rdzeń) i nie jestem pewien
czym on tam smarował.

--
      _