Problem z Ati Radeon 7000

Autor: Mariusz M. (mmroz11_at_wp.pl)
Data: Tue 29 Oct 2002 - 23:27:51 MET

Witam .
Po zainstalowaniu karty pojawiają się problemy z GG albo gra Midtow
Madnes .
W przypadku gry, ekran staje się zaśnieżony i posiada jasne pionowe linie, a
w końcu staje się "rozmyty" ( tak jakby dwa takie same obrazy nałożyć a
następnie przesuwając jeden z nich ) mówiąc krótko sieczka .
Po wyjściu do windowsa obraz pozostaje "rozmyty" .Taki sam efekt jest z GG,
po kilku minutach następuje efekt "rozmycia" i jedynie restart windowsa
pomaga.
Dodam że jest to drugi Radeon 7000 ,pierwszego reklamowałem i wymieniłem na
drugi, jednak są te same efekty .
Nie wiem czy to wina sterowników do karty czy wina płyty głównej ?
Mój sprzęt : Abit Be 6, Celeron 800, pamięc 386MB . Karta Ati Radeon 7000 64
MB SDR tv-out firmy Yuan
Co do systemów sprawdzałem na win 98 , 2000 i XP .. Przed instalacją tej
karty stare sterowniki do Ati Rage XL j odinstalowałem .

Pozdrawiam i z góry dziekuje