Re: nagrywanie z VHS na DVD

Autor: Krzysztof Rynkowski (ryniobyd_at_o2.pl)
Data: Tue 29 Oct 2002 - 20:27:13 MET

Użytkownik "Piotr Nowak" <piotrus_at_pocztal.com> napisał w wiadomości

> Heh czytam i od razu skojarzenie z klapkami na oczy. PAWI 2 razy juz mowil
> ze chce DVD a wy mu dalej o VCD i Divx :)
Też czytałem i stwierdzam, że koledzy mają rację - z VHS na DVD to
nieracjonalna bzdura.
VHS zapewnia rodzielczość (poziomą) nie wyższą niż 220-240 linii, więc jaki
sens "konwertować to na DVD? W zupełności wystarcza VCD (widziany przez
stacjonarne odtwarzacze), bo nawet SVCD nie wyciągnie z VHS większej
jakości.
SVCD ma sens dopiero przy kopiowaniu filmów z magmetowidów (kamer)
standardów: S-VHS i Viedo8 (ok. 400 linii).