Re: nagrywanie z VHS na DVD

Autor: Piotr Nowak (piotrus_at_pocztal.com)
Data: Wed 30 Oct 2002 - 17:08:58 MET

> Też czytałem i stwierdzam, że koledzy mają rację - z VHS na DVD to
> nieracjonalna bzdura.
Bzdura nie bzdura, ale pytanie bylo dosc sprecyzowane...
To cos w stylu... jak wymienic zarowke w BMW i odpowiedz... kup Poloneza
bedzie latwiej.

> VHS zapewnia rodzielczość (poziomą) nie wyższą niż 220-240 linii, więc
jaki
> sens "konwertować to na DVD? W zupełności wystarcza VCD (widziany przez
> stacjonarne odtwarzacze), bo nawet SVCD nie wyciągnie z VHS większej
> jakości.
Nie zawsze chodzi o jakosc.
- Nie kazdy player czyta VCD/SVCD.
- Nie kazdy player czyta plyty CD-R/RW
za to
- Kazdy player przeczyta DVD+RW

> SVCD ma sens dopiero przy kopiowaniu filmów z magmetowidów (kamer)
> standardów: S-VHS i Viedo8 (ok. 400 linii).

Zgadzam sie.

Pozdrawiam

Piotr