DFI czy Shuttle ?

Autor: /// Kaszpir /// (usunto_Z.Maczynski_at_siden.pl)
Data: Tue 29 Oct 2002 - 16:56:46 MET

Witam !

Co sądzicie o n/w płytach głównych:

a) DFI AD77Pro (KT400 , USB 2.0) (z testów na kilku stronach wynika że
oferuje świetne możliwości podkręcania)

b) Shuttle AK35GT2 (KT333 , USB 1.1) (też bardzo dobra dla overclockerów ,
jednak trochę mniejsza ilość regulacji niż w DFI (tak wywnioskowałem po
recenzjach).

Cena hurtowa obydwu płyt jest niemal identyczna.

W zasadzie wchodzą tylko w grę te 2 w/w płyty główne (no jest 3 alternatywa
ECS ale ta odpadła :-).
Inne marki nie wchodzą w rachubę ponieważ sa droższe od 2 w/w a niestety
mam ustalone na sztywno koszty w jakich muszę się zmieścić ... :-(

Moim faworytem jest DFI . Niestety ta marka jest dla mnie obca :-(

--
Pozdrawiam
/// Kaszpir ///