Re: DFI czy Shuttle ?

Autor: Franko (frankoo_at_tlen.pl)
Data: Wed 30 Oct 2002 - 08:31:11 MET

> a) DFI AD77Pro (KT400 , USB 2.0) (z testów na kilku stronach wynika że
> oferuje świetne możliwości podkręcania)

Od wczoraj mam ta plytke i juz wiem, ze wybor byl trafny. Swietne osiagi,
bardzo dobra (jak na zintegrowana) karta dzwiekowa, USB 2.0 i myszka
InteliMouse Explorer 3.0 - smiga, piekne mozliwosci podkrecania (ram,
chipset, karta graficzna) w BIOSie wraz z rozymi mozliwosciami ochrony
procka (CPU Fan siakies, nie wiem), na stronie producenta update do biosa,
stery bez problemow dzialaja pod win2k. I co najwazniejsze DFI AD77Pro +
GeForce2 Pro 64 MB DDR + 256 MB RAM DDR = swietne osiagi w grach
komputerowych. Poki co testowalem na Counter-Strike (na moim poprzednim
Duronie 700 MHz mialem ciagle spadki FPS), w najrozniejszych konfiguracjach,
z botami i bez botow etc. - FPS caly czas 100, timerefresh w zaludnionych
miejscach ok 400. Fajna sprawa...