Re: shutdown win2000

Autor: LN (lunaak_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 29 Oct 2002 - 17:00:45 MET

O a ja przepraszam że się podłączę ale mam pokrewny problem mianowicie coraz
częściej kiedy chcę wyłączyć komputer przez start to nie zamyka się on do
końca tylko zostaje ikonka regulacji dżwięku i cały system pracuje nadal.
Dopiero kiedy zakończę ręcznie przez menedżer zadań - proces IEXPLORE.EXE i
powtórzę zamykanie przez start - wtedy wszystko w porządku.
Co jest nie tak ? Zaznaczam że jak zamykam kompa to wszystkie programy są
wyłączone ...

pzdr
LN