shutdown win2000

Autor: Jarek (jarr_at_polbox.com)
Data: Tue 29 Oct 2002 - 16:45:54 MET

Cześć!

Mam mały problem z zamykaniem windy 2000. Na poprzednim kompie (płyta asus
p2b) jak miałem otwarte jakieś programy z niezapisanymi dokumentami i
wcisnąłem przycisk zasilania, to komputer grzecznie pytał czy zapisać zmiany
a następnie zamykał windowsy i się wyłączał.
Na nowym kompie (msi max2-r 845pe) w tej samej sytuacji momentalnie zamyka
windowsy i się wyłącza nie pytając czy zapisać zmiany, czy nie.
Na stronach microsoftu znalazłem coś takiego
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=KB;EN-US;Q297150.
Wydaje mi się to trochę dziwne, bo poprzednio komputer też był widziany
przez winde jako zgodny z acpi.
Jak to działa u was? Może znacie jakiś sposób na obejście tego i
spowodowanie, żeby komputer pytał się o niezapisane pliki.

Pozdrawiam
Jarek