Re: monitory LG Flatron 19''

Autor: Sniper (sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Tue 29 Oct 2002 - 12:34:07 MET

Użytkownik "Okrzem" napisał:

> hm... tez uzytkuje 915 ft+ ale przy 1024x768 max
> wyciagam 120 Hz, czy aby sie nie pomyliles?

Tak myślałem, że ktoś o to spyta. Faktycznie biorąc pod uwagę
parametry minetora, to 140 Hz przy 1024x768 jest szczytem jego
możliwości, w dodatku lekko naciąganym (rachunek: odświeżanie poziome:
107 kHz; "wysokość" ekranu: 768. Czyli mamy 107000 Hz / 768 = 139,32
Hz). Biorąc pod uwagę, iż każdy minetorek ma drobny zapas na wszystkie
parametry, częstotliwośc 140 Hz jest jak najbardziej możliwa, o ile
tylko pozwoli na to karta graficzna i sterowniki. Oczywiście, trzeba
dodać, że praca z takimi naciąganymi parametrami to czyste szaleństwo,
bo o jego uszkodzenie w tym przypadku nie trudno :-(

> co do reszty zgadzam sie, poza geometria, ktora ciezko
> ustawic blisko idealu przy wiekszych rozdzielczosciach.

Do rozdziałki 1280x1024 nie mam z tym żadnego problemu. Wszystkie
nastawy parametrów mam już dopracowane na maxa. Natomiast kłopoty
zaczynają się dopiero od 1600x1200 (ale jak pisałem: kto pracuje w
takiej rozdzielczości?). Oczywiście pół godziny zabawy z ustawieniami
zaowocują efektem naprawdę bliskim ideału. Nie wiem, czego tyle osób
narzeka na ten model? Może mi się trafił jakiś egzemplarz wzorcowy?

Pozdrawiam,
Sniper