Re: Inny aspekt ch³odzenia PC-ta

Autor: Tomasz Pyra (hellfire_at_sedez.iq.pl)
Data: Tue 29 Oct 2002 - 09:55:50 MET

Tygrysek wrote:

> Witam.
>
> Tak siê patrzê na obudowê mojego kompa... potem na inne kompy w pracy... i
> tak siê zastanawiam. Wszyscy "walcz± z wiatrakami" coby jak najlepiej
> ch³odziæ komputer, wi±¿± kable, coby obieg powietrza w obudowie by³
> wydajniejszy, ale nikt jako¶ nie zwróci³ uwagi na to ¿e te szczeliny i
> nieszczelno¶ci z przodu obudowy, przez które jest zasysane powietrze s± od
> dawien dawna tak samo ma³e. Oczywi¶cie nie dotyczy to wszystkich obudów,
> lecz du¿ej ich czê¶ci. Ciekaw wiêc jestem waszych opinii - wierciæ
> dodatkowe dziury w obudowie, czy nie?

Ja kiedys wywiercilem z boku obudowy taka "szczeline" fi=80mm. I wmontowalem
w to wentylator wdmuchujacy. Dmuchalo to to na karte graficzna glownie i na
procesor.

Jednak i tak najlepszym sposobem jest zdjecie obudowy - w nowych obudowach
mozna to zrobic na tyle kulturalne ze zdejmuje sie tylko jedna strone
obudowy (ta od sciagny najlepiej), a komputer dalej wyglada jak by byl w
obudowie.