Re: 2x120GB 1x80GB... co polecacie...

Autor: [RED-689] (rainforest_at_go2.pl)
Data: Tue 29 Oct 2002 - 02:14:10 MET

> Wracajac do tematu: IBM jest mocno awaryjny, z koncem listopada zamyka
> montownie na Wegrzech i nie warto sie w to pchac.
Posluchalem :-) Chociaz nie ukrywam ze podobal mi sie osiagami i tym co o
nim rozpisuja. Ale nie mialem w 3 poprzednich komputerach IBM'a wiec moge
nie miec i teraz :-)

> Seagate Barracuda V to nowosc i niewiele wiadomo o awaryjnosci, jest
> szansa, ze bedzie to niezly dysk. BIV - bardzo cichy, ale mniej wydajny
> od konkurencji.
Tylko 2 talerze przy 120GB to moim zdaniem troszke malo... chociaz Seagate
sa najczesciej kupowanymi dyskami.

> A ja tradycyjnie polecam Maxtora albo - zwlaszcza teraz - WD Caviar z
> serii JB z 8 MB cache i 3 lata gwarancji. Sa juz modele 200 GB.
A ja zdecyduje sie chyba (jutro skladam to z czego pisze i zamowienie na
nowy tez :-) na Maxtor DiamondMax +9 120 GB (ATA/133, 8MB) 6Y120P0. Mysle ze
nic lepszego nie uda mi sie wycudowac. 8.5 ms, 8MB cache,Ultra DMA/133, 7200
obr./min., łożyska olejowe. Czy sie myle i tym razem? :-)

Wojciech Pucyk
Phone: 691 380-339
Gadu-Gadu: 45430
rainforest_at_go2.pl