Re: 2x120GB 1x80GB... co polecacie...

Autor: Egghead (egghead_at_wp.pl)
Data: Mon 28 Oct 2002 - 22:04:53 MET

"[RED-689]" <rainforest_at_go2.pl> wystukał
(news:apk437$ia2$1_at_news.tpi.pl):

> Tak dokladnie musze. Nie czytam pl.comp.pecet a jutro temu co mam
> mowie papa i skladam nowe zamowienie. Mysle ze poswiecajac tyle
> czasu ile poswieciles na sklecenie tego posta udzielil bys mi juz
> dawno odpowiedzi na moje pytanie.

Gee, poczytaj netykiete. Poza tym przez tyle czasu ile poswieciles na
zadanie pytania i oczekiwanie na odpowiedz spokojnie przejrzalbys
archiwum.
Wracajac do tematu: IBM jest mocno awaryjny, z koncem listopada zamyka
montownie na Wegrzech i nie warto sie w to pchac.
Seagate Barracuda V to nowosc i niewiele wiadomo o awaryjnosci, jest
szansa, ze bedzie to niezly dysk. BIV - bardzo cichy, ale mniej wydajny
od konkurencji.
A ja tradycyjnie polecam Maxtora albo - zwlaszcza teraz - WD Caviar z
serii JB z 8 MB cache i 3 lata gwarancji. Sa juz modele 200 GB.

--
Jacek Filarski aka egghead_at_wp.pl
Zanim zadasz pytanie upewnij się