Re: Nagrywanie muzyki z kaset

Autor: ..:: MaGuArD ::.. (maguard_at_op.pl)
Data: Tue 29 Oct 2002 - 01:10:16 MET

Użytkownik "Rafal" <rafalr_at_pulsarsystem.com.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> tworzylem kiedys troche muzyi i mam ja nagrana na kasety magnetofonowe.
> Mam zamiar przegrac je do komputera (przez wejscie Line in karty
dzwiekowej)
> i zapisac jako pliki *.wav a pozniej nagrac je na CD. Jakim programem to
> najlepiej zrobic?
Nie sluchaj nikogo bo widac, iz z dzwiekiem to oni wspolnego za wiele nie
mieli. Nagrywasz z kaset oki. Polecam (a wlasciwie nie ja tylo moj brat spec
od obrobki dzwieku w jednym z warszawskich studji nagran) Acoustica'e 2.11.
Dlaczego? Ano dlatego, iz nie ma lepszego programu do odszumiania i
odtrzsaskiwania. Acoustica jest jedynym programem, ktory robi to bez
pogorszenia jakosci dzwieku. troche to trwa, ale nic za darmo. Cool Edit
jest do nagran studyjnych, SF takze jakby co.
Pozdrawiam i milej zabawy, ja zgrywalem ostatnio z czarnych krazkow.

--
  ______oOOo____00___oOOo___    "Żyj tak, aby twoim znajomym