Re: O kablu do moniora i trochę o samym monitorze.

Autor: Żurek (darzur_at_skasuj_to.skrzynka.pl)
Data: Mon 28 Oct 2002 - 19:14:51 MET

Poświęcając chwilkę wolnego czasu Sniper naskrobał(-a):

> Nie wiem, nie sprawdzałem. Ale jest w tym sporo prawdy. To tak jak z
> kablami głośnikowymi. Jeśli podłączymy duże głośniki, to dużego
> wzmacniacza przy pomocy cieniutkich kabelków, to mogą się one
> najzwyczajniej w świecie stopić.

Nie ma w tym nic prawdy. Kabel VGA to kalbel sygnałowy i z pewnością nie
grzeje się od przepłyającego przez niego prądu (zresztą tam praktycznie
prąd nie płynie - monitor jest sterowany napięciem). Nie porównuj tego do
kabli głośnikowych. Widziałes kiedyś grzejący się interkonekt?

Pozdrufka :)

--
Żurek
GG #371288