Odp: O kablu do moniora i trochę o samym monitorze.

Autor: Michał [mic] (michalnews_at_wp.pl)
Data: Tue 29 Oct 2002 - 00:22:16 MET

Użytkownik Żurek <darzur_at_skasuj_to.skrzynka.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:Xns92B5BFB333FF5darzurbox43pl_at_127.0.0.1...
> Poświęcając chwilkę wolnego czasu Sniper naskrobał(-a):

> Nie ma w tym nic prawdy. Kabel VGA to kalbel sygnałowy i z pewnością nie
> grzeje się od przepłyającego przez niego prądu (zresztą tam praktycznie
> prąd nie płynie - monitor jest sterowany napięciem). Nie porównuj tego do
> kabli głośnikowych. Widziałes kiedyś grzejący się interkonekt?

Kabel jest bardzo ciepły podczas pracy komputera. To jest fakt,
więc jak możesz twierdzić, że to nie prawda. Skoro grzeje się podczas
pracy, to musi grzać się od przepływającego prądu.