Re: Porada od fachowców

Autor: M (majki2_at_go2.pl.NOSPAM)
Data: Thu 03 Oct 2002 - 12:26:10 MET DST

<kojoott_at_poczta.onet.pl> wrote in message
> Witam,
> wczoraj dołożyłem do maszyny nowiutką kartę telewizyjną AverMedia TvStudio
pod
> systemik XP. Na początku oczywiście problemy z instalacją. Jak mi się już
udało
> przejść ten etap, zeskanowałem kanały i moim oczom ukazał się widok
potfornej
> snieżycy na ekranie i braku sygnału (właściwie to on jest ale tak cichy
jak
> pierdnięcie komara ;). Sygnał pobieram z kablówki, ale z wyjścia radiowego
(na
> [...]

Nie da się podłączyć takiego dekodera tak aby coś dekodować na komputerze.
Jak chcesz dekodować na komputerze programy satelitarne, to zamiast karty
telewizyjnej kup kartę DVB do odbioru telewizji satelitarnej. Najlepsze są
karty serii Technotrend, SkyStar 1.
Dekoder Polsatu można podłączyć przez gniazdo antenowe, ale możliwości będą
takie same jakbyś przez takie gnizdo podłączył magnetowić. Czyli będzie
tylko można oglądać sygnał, który idzie z dekodera, ale na pewno nie da się
nic z tym zrobić na komputerze. Zresztą na kanałach kodowanych cyfrowo,
jeśli ten kanał jest zakodowany nie ma na ekranie żadnego obrazu, albo jest
plansza, że kanał kodowany. To nie to samo co analogowy Canal+, na którym
była sieczka zamiast obrazu i można to było zdekodować kartą telewizyjną.
Pozatym dlaczego podłączasz do gniazda radiowego, chyba jego nazwa wskazuje,
że służy do podłączania radia a nie telewizora.