Re: Kondensatory w Abit BE 6

Autor: Ochry O2 (ochry_at_o2.pl)
Data: Thu 03 Oct 2002 - 12:12:49 MET DST

Witam

Problem "nie leży" w otyłosci kondensatorów. Wymiana ich rozwiąże Twój
problem na ok 3 m-ce. Po tym okresie kondensatorki bedą puchły jak
poprzednio. Jak płyta jest na gwarancji to ją wymień. Po za tym jest to
ewidentna wada fabryczna tych płyt . W mojej firmie wymiana dotyczyła osmiu
płyt A-bit BE 6 na ST -6. Początkowo firma przelutowywała kandensatory ale
skutek był taki jak opisałem na początku. Jeżeli płyta nie jest na
gwarancji, na twoim miejscu rozglądałbym się za nową ......., chyba że ktoś
zna prawdziwą przyczynę puchnięcia. Niwelowanie skutków nic nie da.
Koniecznie jest zlokalizowanie przyczyn puchnięcia, ale w moim przypadku
dostawca wolał dostarczyć inny model abita.

Pozdro.
ochry