Re: LG oraz Megabajt - dla samobójców

Autor: Egghead (egghead_at_wp.pl)
Data: Mon 28 Oct 2002 - 00:33:57 MET

"HEARTSHADE..." <heartshade_at_wp(-no-spam-).pl> wystukał
(news:aphbpi$8oo$1_at_absinth.dialog.net.pl):

> Wskaz mi sklep firmowy/patronacki enlajta w Polsce...Nie ma!

A kilka postow wczesniej "Bralem obudowy ze sklepu partnerskiego..."

> Pozatym oficialnie nikt nie sprowadza na Polske obudow/zasilaczy
> Enlighta, wiekszosc ze sklepow ktore maja w swojej ofercie wlasnie
> takie produkty

Czyli "Twoje" Enlighty byly sprzedawane poza oficjalna dystrybucja. W
takiej sytuacji lepiej uwazac z daleko idacymi wnioskami. Osobiscie mam
bardzo dobre doswiadczenia z Enlightami, ale nie bylo ich wiele, wiec
daruje szczegoly. Kupowane byly w Action.
Pozdrawiam
Egghead

--
Jacek Filarski aka egghead_at_wp.pl