Re: Monitory CLR 17" i 19"... czy moze 17" LCD?

Autor: Paweł Paroń (pawelp_at_freeland.lublin.pl)
Data: Mon 28 Oct 2002 - 11:40:13 MET

In article <apiokv$pl$1_at_foka.acn.pl>, A&W Jedynak wrote:
> Odpowiadając na twoje pytania:
> 1. Co do sklepu monitor.pl to mam odmienne zdanie niż ty. Kupuję u nich
> praktycznie od początku istnienia, czyli od prawie 10 lat i jeszcze żadna
> wpadka mi się nie zdarzyła. Mam do nich duże zaufanie i wiem, że mogę
> polegać na zdaniu i opinii właściciela.

To zapytaj, czy jak zamówisz coś przez internet, to będziesz mogła to
zwrócić w ustawowo zagwarantowanym terminie 10 dni. Daj mi znać, co kolega
"Korek" na to odpowiedział.

> 2. Po zmniejszeniu jasności i kontrastu do zera prawie nic nie widać,
> chociaż na upartego da się tekst poczytać. Z tego co wiem, to w każdym
> modelu Neovo jest regulacja podświetlenia (tzw. backlight), można tego
> używać zamiast kontrastu lub jasności, bo rzeczywiście sama jasność zjechana
> do minimum zdecydowanie psuje kolory.

No właśnie, to jest poważna wada większości paneli LCD, że albo dzika
jaskrawość i po chwili boli łeb i łzy lecą z oczu, albo kolory zupełnie do
bani. Ale to się w tej chwili dość szybko zmienia, myślę, że za parę
miesięcy będą już dobre monitory LCD w bardziej przystępnych cenach. Bo
teraz te w miarę dobre zaczynają się od 3500zł za ekran 15".

Paweł