Re: Monitory CLR 17" i 19"... czy moze 17" LCD?

Autor: A&W Jedynak (jedynak_at_post.pl)
Data: Mon 28 Oct 2002 - 08:23:05 MET

Odpowiadając na twoje pytania:
1. Co do sklepu monitor.pl to mam odmienne zdanie niż ty. Kupuję u nich
praktycznie od początku istnienia, czyli od prawie 10 lat i jeszcze żadna
wpadka mi się nie zdarzyła. Mam do nich duże zaufanie i wiem, że mogę
polegać na zdaniu i opinii właściciela.
2. Po zmniejszeniu jasności i kontrastu do zera prawie nic nie widać,
chociaż na upartego da się tekst poczytać. Z tego co wiem, to w każdym
modelu Neovo jest regulacja podświetlenia (tzw. backlight), można tego
używać zamiast kontrastu lub jasności, bo rzeczywiście sama jasność zjechana
do minimum zdecydowanie psuje kolory.
Pozdrawiam
AJ