Ponad pół minuty od wybrania numeru do wejścia do internetu. :-(

Autor: Janusz - Vahanara (vahanara_at_olimp.gapp.pl)
Data: Mon 28 Oct 2002 - 07:15:30 MET

Modem zewnętrzny 56k Aztech.
We właściwościach Dial-up "zaloguj do sieci" wyłączone, dozwolony tylko
protokół TCP/IP.

Od momentu wybrania numeru do pojawienia się okienka "Weryfikacja
użytkownika i hasła" mija co najmniej pół minuty.
Weryfikacja ppp/ppp to też kilka sekund.
Czasem całość zajmuje minutę. :-(
Linia przebadana, usterek nie stwierdzono.

Znajomy na tej samej centrali, na staruteńkim modemie 28k na ISA łączy się
za każdym razem po niecałych 20 sekundach jest już połączony z internetem.

Czy jego 20 sekund to super wynik, a moje 45 s to norma?
IMHO 20 sekund to norma, tylko gdzie mam szukać źródła problemu?

--
Janusz - Vahanara