Re: Samsung 171s - opinie uzytkownikow

Autor: [RED-689] (rainforest_at_go2.pl)
Data: Mon 28 Oct 2002 - 02:36:48 MET

> Widziałem ostatnio wyświetlacz TFT LCD jak w tytule -- cena
> w miarę sensowna, obraz IMHO bardzo dobry, parametry też wydają
> się niezłe. Gwarancja 36 miesięcy. Jedyna IMHO wada: brak
> złącza DVI-D.
>
> Szukam jednak opinii użytkowników tegoż wyświetlacza.
> Interesują mnie głównie wrażenia z normalnej biurowej pracy
> (edytory tekstów, programy graficzne, Internet) plus ew. z
> oglądania sekwencji wideo/filmów -- wszystko w rozdzielczości
> 1280x1024.
>
> Dzięki z góry za ewentualny odzew :)

Rowniez dopisuje sie do posta. I rowniez licze (w przeciwienstwie do kolegi
potrzebuje to na wczoraj..) na szybka opinie. Sam rowniez zastanawiam sie
nad tym monitorem (fakt nie ma DVI co uwazam za wade ale w tej klasie
cenowej... hmm sam nie wiem). Do oceny potrzebne sa wnioski kogos kto juz to
ma wiec sluchamy.

PS. Ja oprocz Office, gier itp pierdolek potrzebowal bym to jeszcze do
webmasteringu, a.photoshop'a i obrobki cyfrowych zdjec wiec tym wieksza jest
moja zagadka :-)