Re: Samsung 171s - opinie uzytkownikow

Autor: Paweł Paroń (pawelp_at_freeland.lublin.pl)
Data: Mon 28 Oct 2002 - 09:12:53 MET

In article <api4ad$3kb$1_at_news2.tpi.pl>, [RED-689] wrote:

> PS. Ja oprocz Office, gier itp pierdolek potrzebowal bym to jeszcze do
> webmasteringu, a.photoshop'a i obrobki cyfrowych zdjec wiec tym wieksza jest
> moja zagadka :-)

Pytasz na niewłaściwej grupie. Tutaj jest wiele osób "podjaranych" tą
"kosmiczną" technologią i napiszą, że oczywiście, tak, jak najbardziej :)

Zapytaj na pl.rec.foto, tam są ludzie, którzy zajmują się m.in. obróbką
zdjęć i wiedzą dokładnie czego oczekiwać od monitora. Jednak abyś nie tracił
czasu, od razu powiem, że dostaniesz odpowiedź "stanowczo nie nadaje się".

Paweł