Re: VIA 133A Płyta główna +Athlon XP - wybór

Autor: Luka (paranid_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 28 Oct 2002 - 00:53:45 MET

"bold_or" <boldor_nospam_at_poczta.onet.pl> napisal(a) w
> Narazie obstawiam Gigabyte, sam mam VTXE i jestem
> niesamowicie zadowolony, ale wiadomo, że jeśli jeden model
> jest dobry, to nie oznacza, że wszystkie takie były.
> Moglibyście poradzić co z tego wybrać?

nie wiem jak inne plyty ale soltek w tym wypadku moze byc dobrym
wyborem. jezeli kupisz teraz nowa to pewnie bedzie z ostatniej
serii czyli o ile sie nie myle F5 i po uaktualnieniu BIOSu
Athlony XP 2000+ i "wieksze" pojda bez problemu. przynajmniej
tak jest napisane na stronie solteka. poza tym proponuje jednak
nagiac troche budzet i kupic jakiegos XP np 1700+. troche to
szybsze jednak od Durona a roznica w cenie nie jest taka wielka.

--
		Pozdrawiam
                Luka