Re: CD-ROM i nagrywarka - problem

Autor: Luka (paranid_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 28 Oct 2002 - 00:56:48 MET

"Łukasz" <my.email_at_wp.pl> napisal(a) w

> A problem w tym że CDrom chodzi mi bardzo nie stabilnie.
> Odtwarzane filmy divx czy muzyka audio tną się podczas
> "doczytywania". Z programami nie mam problemu. Myślałem że
> to wina napędu ale ostatnio zmieniłem na nowy (taki sam) i
> cały czas to samo. Natomiast z nagrywarką nie mam żdnych
> problemów - wszystko pracuje idealnie. Co jest grane?

a moze ten nowy jest kiepski ? zle odczytuje plyty. moze plyty
sa kiepskie. zreszta czytajac dane cedek moze sie krecic i
krecic az w koncu przeczyta a w przypadku divixa i audio
potrzeba jednak ciaglosci danych ?
a dma wlaczone dla tego napedu ?

--
		Pozdrawiam