Re: Ktory lepszy zasilacz P4: Codegen/Feel

Autor: GM (universum_at_poczta.fm)
Data: Sun 27 Oct 2002 - 16:09:46 MET

> 3,30 (czasem 3,27V). Zreszta wiele osob powtarza, ze Codegen oznacza iz
> "mozesz miec klopoty" a nie, ze beda, za to kupujac lepszy zasilacz na
pewno
> nie bedziesz mial problemow.

Problem jest tyko taki ze mimo iz mieszkam w duzym miescie(Krakow) to nie
moge znalezc sklepu w ktorym jest jakikolwiek wybor zasilaczy. Kupowanie
przez internet mi nie odpowiada. Nowej obudowy nie mam zamiaru kupowac bo
moja obecna to oryginalna aluminowa Fujitsu-siemens.

Od paru godzin pracuje na tym zasilaczu FEEL od obudowy MODECOM i co
zauwazylem to ze sie troche zbyt mocno grzeje.

GM