Re: Jaki monitor LCD 17" lub 18" ??

Autor: mi$iek (misiekpm_at_nospam.poczta.onet.pl)
Data: Sun 27 Oct 2002 - 16:21:32 MET

Użytkownik "Piotr Sawicki" <bratpit_at_aps.punkt.pl> napisał w wiadomości
> Witam!
>

> Dotychczas model ktory zwrocil moja uwage to Samsung 181T. Moze jakis
> uzytkownik lub ktos kto testowal ten model moglby opisac jego zalety
> oraz wady i podzielic sie wrazeniami z uzytkowania lub podac inne modele
> spelniajace w/w warunki.

Witam

Wlasnie mialem zaproponowac dokladnie ten model :)
Dlugo sie nad nim zasntanawialem, ale teraz juz wiem ze to byl bardzo trafny
wybor.

Zalety :
Spelnia wszystkie Twoje warunki czyli
- cena ponizej 5000
- oba wyjscia
- kontrast 500:1
- czas ponizej 25s
- nominalana rozdzielczosc 1280x1024

teraz moje uwagi :
- bardzo chuda ramka (super sprawa)
- funkcja PIVOT
- wszystkie kable w komplecie
- mozliwosc podlaczenia dwoch kompow jeden na analog drugi na DVI i
przelaczanie miedzy nimi przyciskiem (w moim przypadku bardzo wygdna
funkcja )
- zasilacz wbudowany

Jesli chodzi o smurzenie to ja go tu po prostu nie widze. Jak testowalem
inne minitory to przy przesuwaniu szybkim np. kartki z tekstem w wordzie
byla straszna kicha, tu kompletnie nie ma tego problemu. Ogladam na nim TV i
wszystko jest naprawde super. Te 18,1" realnej powierzchni widzialnej to
jest naprawde bardzo duzo.

Monitor ten podlaczony jest u mnie na DVI do karty Radeon 7500 built by ATI
(ale testowalem tez na analogu na wielu innych kartach)

Wady :
Ja ich jak na razie nie znalazlem, a juz go troche mam, dokladnie 6 miesiecy
i mam nadzieje, ze juz ich nie znajde :)

--
Pozdrawiam