Re: Ktory lepszy zasilacz P4: Codegen/Feel

Autor: Zbyszek (zetzzet_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 27 Oct 2002 - 15:47:40 MET

Użytkownik "Japi" <utimetic_at_go2.pl> napisał w wiadomości

> Chrzanicie glupoty, jezeli masz normalnego kompa (czyt. bez zadnych
> dodatkowych 15 wentylatorow 120x120cm ) to mozesz spokojnie brac codegena,
> ja tam na ath 1800, ti4200, 3 dyski (w tym 2scsi), 2 cdrw+1dvd i wszystko
> dziala bez problemu na codegenie 300w ktorego dostalem razem z zasilaczem,
> obnizylem na dodatek obroty w zasilaczu do polowy i jest bezglosny. :/
> Skladalem duzo kompow, i prawie zawsze uzywam codegenow i wiekszej roznicy
> nie widze (moze tylko to, ze sa lekko glosniejsze od pozostalych, ale to
> minimalna roznica).

Znajoma tez ma Codegena w kompie: AXP1800+, R8500 (!), hdd b4, cdrw, dvd, i
wszystko dziala sprawnie, aczkolwiek ona ma 3,14-3,2V zamiast 3,3V, a ja mam
3,30 (czasem 3,27V). Zreszta wiele osob powtarza, ze Codegen oznacza iz
"mozesz miec klopoty" a nie, ze beda, za to kupujac lepszy zasilacz na pewno
nie bedziesz mial problemow.

pzdr
Zbyszek