Upgrade sprzetu - prosze o rade.

Autor: Omulec (szymon_at_onet.pl)
Data: Sun 27 Oct 2002 - 15:51:09 MET

No wiec nadszedl czas...
Kompa uzywam glownie do pracy, filmow. Czasem zakradnie sie jakis Collin
McRae...
Chce wymienic:
-Duron 750MHz
-256MB DIMM
-ATI Radeon 7000
No i pytanie na co?
Procesor - rozmyslam nad Duronem 1300, lub ktoryms Athlonem XP za nieco
ponad 300pln. Tylko pytanie, czy oplaca sie wydac 100pln wiecej na jakiegos
1700+?
Myslalem tez nad tym, zeby wymienic pamiec na DDR. Tylko czy jest sens. Da
mi to duzo, czy tylko ciut?
A jesli juz wymieniac, to kupic przyszlosciowo 333, czy jednak 266? Te DDRy
troche kosztuja, wiec czy doplata sie oplaca?
No i na koniec cwiek. Mam Radeona 7000. Nie chce tego wymieniac na Geforce,
bo mam zamiar bez okularow jeszcze pochodzic ;) Chetnie bym wzial Matroxa
G550, ale w Collinie sobie nie poradzi...
Wiec zostaly mi ATI. No i rozmyslam: 9000, czy 8500?
Wiem ze starsza lepsza, ale drozsza. Co wiec brac?
Nadmienie, ze z gotowka sie nie szczypie, ale nie chce wydawac bez sensu.

Bede wdzieczny za jakiekolwiek idee.
Omulec