Re: Monitory CLR 17" i 19"... czy moze 17" LCD?

Autor: Paweł Paroń (pawelp_at_freeland.lublin.pl)
Data: Sun 27 Oct 2002 - 13:35:46 MET

In article <apgle8$6m6$1_at_foka.acn.pl>, A&W Jedynak wrote:

> No cóż, dla mnie oczy ceny nie mają, wiec wolę wydac więcej i mieć coś
> dobrego. Poprzednio miałam CTX PV520, obecnie pracuję na Neovo F-17.

A jak z odbiciami w ekranie? Ten F-17 ma chyba szklaną szybę, i to taką
całkiem gładką, błyszczącą, nie mylę się? Jedna z dużych zalet LCD to dla
mnie właśnie matowy ekran, bez odblasków i odbić, dlatego ominąłem ten
monitor przy poszukiwaniach, ale może niesłusznie?

Gdzie kupiłaś ten monitor i za ile?

Paweł