Re: Monitory CLR 17" i 19"... czy moze 17" LCD?

Autor: A&W Jedynak (jedynak_at_post.pl)
Data: Sun 27 Oct 2002 - 16:41:18 MET

Użytkownik "Paweł Paroń" <pawelp_at_freeland.lublin.pl> napisał w wiadomości

> A jak z odbiciami w ekranie? Ten F-17 ma chyba szklaną szybę, i to taką
> całkiem gładką, błyszczącą, nie mylę się? Jedna z dużych zalet LCD to dla
> mnie właśnie matowy ekran, bez odblasków i odbić, dlatego ominąłem ten
> monitor przy poszukiwaniach, ale może niesłusznie?
>
> Gdzie kupiłaś ten monitor i za ile?
>
> Paweł
Ten model nie ma szklanej szyby, mają ją bodajże modele S-17. Kupiłam go w
nielubianym przez ciebie sklepie www.monitor.pl za ok. 3100 jakichś m-c
temu. Obraz jest idealnie matowy. Kolory są fantastyczne, filmy ogląda się
również dobrze. Nie ma wogóle efektu smużenia. W moim poprzednim (CTX PV520)
było z tym trochę gorzej, ale ten jest (przynajmniej dla mnie) idealny. No i
jeszcze cena nie powaliła na kolana. Uważam, że zrobiłam dobry wybór.
Pozdrawiam
AJ