Re: LG oraz Megabajt - dla samobójców

Autor: HEARTSHADE... (heartshade_at_wp.pl)
Data: Sun 27 Oct 2002 - 02:47:13 MET

Użytkownik "benek"
> gwarancji?
>
> na 100% nie Codegen - jezeli jest inaczej to daj namiary gdzie w Polsce
> kupie na takiej zasadzie zasilacz - wezme hurtem z 50 szt

ZONK!
Jezeli chcesz 5-letnia gwarancje na codegena i 50 sztuk to wal na priva...

> to ze jest napisane "NIE SMIERDZI" nie oznacza automatycznie "PACHNIE" i
tak
> samo z zasilaczem brak takiego sformulowania nie oznacza ze automatycznie

I tu sie nie znasz!!!
Co do wszelakiej masci produktow codegena i zasilaczy enermaxa, producenci
chca wogole
rozmawiac,a szanse na zwrot kasy za spalenie kompa wynosza w obu przypadkach
90%
Enlight jako jedyna firma - nie przyjmuje zwrotow... To firma? :0
Kolesie montujac kompy w budach enlajta spotykali sie z takimi przypadkami
ze
zasilacze (nowe) nie dzialaly... Nawet takich enlajt nie chcial
przyjmowac....
Nie pomoglo nawet bardziej surowe prawo unii europejskiej...

> domyslam sie ze nie jest to tez Codegen - bo w Polsce nie spotkalem sie z
> takimi warunkami sprzedazy, jest 1 rok i ani dnia dluzej - a ze w jakims
> kraju za 7 gorami i 7 rzekami
750 metrow od mojego domu - czyli miejsca z ktorego to pisze... gdyby szlo
pojsc na skroty to moze
byloby 50 metrow :)))

> wiec mam nadzieje ze Twoj smiech nie jest smiechem przez lzy
> w razie co to lacze sie w bolu i cierpieniu ;-)

Widzisz! Nie czytasz/nie pamietasz moich postow.Pisalem ze mialem
enlajta,modecoma,codegena i
teraz mam najbardziej super zasilacz NO NAME kupiony za 120 zl... Nie laczy
mnie nic z zadna z
firm... pisze to co widze,a czego TY i tobie podobni nie macie mozliwosci
zobaczyc.
Wez chlopie paszport idz do pierwszego lepszego sklepu w niemczech i spytaj
o enlighta i codegena,
dowiesz sie jaki enlajt to shit, jego awaryjnosc + problemy z serwisem
odstraszaja zwyklych sprzedawcow...
Co innego dzieje sie z codegenemi...
Z mojej strony EOT..
Dla mnie mozesz miec klapki na oczach.. tylko nie zdziw sie gdy po wejsciu
do UE ze swoja opinia
zostaniesz po prostu wysmiany - tak jak ja to od kilku minut/dni robie...
Pozdrawiam

Tak swoja droga - gdyby ktos chcial kupic nowki zasilacze ENERMAX 350
W,dwuwentylatorowe z regulowana
predkoscia obrotow wentyli za +/- 300 zl - niech wali na priva, oczywiscie
nowe na gwarancji...

HEARTSHADE / XPLOD labs
       xplood_at_sympatico.ca
     We are LamerZ paradise!