Re: LG oraz Megabajt - dla samobójców

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Sun 27 Oct 2002 - 14:31:27 MET

HEARTSHADE... wrote:

> Dla mnie mozesz miec klapki na oczach.. tylko nie zdziw sie gdy po
> wejsciu do UE ze swoja opinia
> zostaniesz po prostu wysmiany - tak jak ja to od kilku minut/dni
> robie...

A co np mnie obchodzi rynek europejski? Analogicznie mozemy wysmiac kogos
z Niemiec, kto nam powie ze Codegen to dobre zasilacz. To co u nas jest
sprzedawane to jest shit i nie zmienisz tego. Tak samo nie zmienisz tego ze
produkty Chiftec i Enlight spzredawane na polskim rynku sa poprostu dobrej
jakosci w stosunku do innych ofert cenowych jak i jakosciowych.
Co mysla na ten temat w UE nie obchodzi mnie, bo najwyraznije jak zwykle
nasze Polskie realia sa inne :/

Tak swoja droga ciezko zrozumiec, ze to www.nietagrupa.prv.pl ?

--
Krzysztof Szczepanek