Re: DFI AK 74-EC

Autor: Lechu (lechn_at_f2virt.onet.pl)
Data: Sun 27 Oct 2002 - 01:12:36 MET DST

Dnia 02-10-24 07:58, Użytkownik Jerzy Wawrzyniak napisał:
> Użytkownik "Lechu" <lechn_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> ze

> miec

> Po

> Napisz jak Ci po wymianie poszło z 512 MB RAM. Zastanawiam się, czy przy
> obecnych cenach DIMMek nie dołożyć co nieco. Przecież na Duronie 1300 jakiś
> czas pociągnę, a mam świadomość jednocześnie, że następna wymiana procesora
> w moim przypadku pociągnie wymianę płyty głównej i pamięci.
> Nie mam podstaw stwierdzić jednoznacznie, czy to co kupiłeś jako Duron jest
> [...]
Niestety do chwili obecnej mam tylko 256 MB. Reklamowana kosc 512 w
sklepie przyjeli, lecz nie mieli wiecej na wymiane. W hurtowni akurat
podobno tez wiecej 512 nie bylo. Proponowali mi 2x256 lub poczekanie do
poniedzialku. I czekam pracujac na 256 otrzymanej na "tymczasem". Ceny
SDRAM-ow niestety zaczely w ostatnich dniach ponownie rosnac, tak wie
masz chyba ostatni dzwonek zeby zdeydowac sie na zakup. A zakupu
procesora zdecydowanie nie zaluje. Tak, jak piszesz na ok. poltora roku
zostala odroczona decyzja o wymiane plyty.
Co do ilosci cache, to programy narzedziowe pakazuja 64kB. Tak wiec jest
to Duron. Jak widac, jednak plyta ma problemy z poprawnym rozpoznaniem
procesora.

Pozdrawiam
Lechu